سیاست / شناسه خبر: 150542 / تاریخ انتشار : 1402/6/8 13:27
|
در آخرین روز از هفته دولت؛

خانه بهداشت روستای حاجی‌آباد شهرستان دیر افتتاح شد

در آخرین روز از هفته دولت با حضور مسئولان استان و شهرستان، خانه بهداشت روستای حاجی‌آباد شهرستان دیر افتتاح شد.

بوشهری ها /معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پیش از ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح خانه بهداشت حاجی آباد شهرستان دیر، اظهار داشت: این خانه بهداشت با مشارکت خوب خیرین و شورای اسلامی روستا، ساخته و به بهره‌برداری رسید.

خانه بهداشت روستای حاجی‌آباد شهرستان دیر افتتاح شد

محمدمهدی خواجه‌ئیان افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۲۰۰ مترمربع که توسط حاج عباس سیفی یکی از خیرین نیک اندیش سلامت شهرستان دیر اهدا شده بود، با زیربنا ۸۶ مترمربع، طی ۱۲ ماه ساخته و به بهره‌برداری رسید.

وی بیان کرد: پیش از این و همزمان با هفته دولت در سال گذشته و با همکاری خوب شورای اسلامی روستا، فعالیت این خانه بهداشت در محلی استیجاری آغاز شد و خدمات خوبی به روستاییان تحت پوشش ارائه شده است.

معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اعتبار ساخت این پروژه، گفت: برای ساخت و تجهیز خانه بهداشت حاجی آباد حدود ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

خواجه‌ئیان افزود: این خانه بهداشت ۲۴۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر هزار نفر را تحت پوشش دارد که خدمات بهداشتی در آن ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۰ خانه بهداشت در سطح شهرستان دیر در ساختمان‌های ملکی دانشگاه علوم پزشکی به خدمات‌رسانی به روستاییان می‌پردازند، یادآور شد: با افتتاح خانه بهداشت حاجی‌آباد، شمار آنها به ۱۱ باب افزایش یافت.

روستای حاجی آباد در بخش مرکزی و در فاصله ۱۲ کیلومتری بندر دیر واقع شده است.

کلیدواژه

خانه بهداشت

هفته دولت

مراسم افتتاحیه

شهرستان دیر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی