سیاست / شناسه خبر: 150735 / تاریخ انتشار : 1402/7/8 13:32
|

۲۵۰۰ تن میگو از مزارع شهرستان دیلم برداشت می‌شود

فرماندار دیلم گفت: در سال جاری، ۲ هزار و ۵۰۰ تن میگو از مزارع شهرستان دیلم برداشت می‌شود.

بوشهری ها / محمد اسدی صبح شنبه در بازدید از سایت پرورش میگوی بویرات شهرستان دیلم با تأکید بر توجه دولت به بخش خصوصی اظهار داشت: هدف از این بازدید و سرکشی این است که از نزدیک تمامی مسائل، مشکلات، پیشنهادات و راهکارهای توسعه بیشتر و بهره‌برداری بهتر را با مشورت شما داشته باشیم.

۲۵۰۰ تن میگو از مزارع شهرستان دیلم برداشت می‌شود

فرماندار دیلم خاطرنشان کرد: تمام توان و کوشش خود را برای خدمات‌رسانی به اقشار مردم شهرستان دیلم در تمامی حوزه‌ها به‌ویژه حوزه اشتغال‌زایی به کار می‌گیریم.

وی افزود: تأمین آب شرب یا اتصال شبکه آبرسانی سایت پرورش میگوی بویرات دیلم به شبکه آب شهرستان و همچنین رفع اشکال مسیر دسترسی سایت به‌عنوان مطالبات بحق پرورش دهندگان ضروری است.

اسدی بیان کرد: شهرستان دیلم به دلیل داشتن ۶۵ کیلومتر مرز آبی با خلیج فارس ظرفیت و قابلیت زیادی در حوزه آبزی پروری دارد که مسئولان باید نگاه خاصی به این منطقه ساحلی و بندری داشته باشند

فرماندار شهرستان دیلم بیان داشت: طی پیش بینی‌های به عمل آمده در سال جاری بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تن میگو از ۶۴۱ استخر سایت بویرات برداشت خواهد شد.

وی گفت: در سایت پرورش میگو بویرات دیلم از ۴۹ شرکت، ۴۸ شرکت در حال حاضر فعال هستند که در این سایت‌ها هر شرکت دارای ۱۴ حوضچه پرورش است و در طول پرورش دامپزشکی نظارت کامل بر مراحل فعالیت‌ها دارد.

کلیدواژه

پرورش میگو

شهرستان دیلم

محمد اسدی

سایت پرورش میگو بویرات

بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی