سیاست / شناسه خبر: 160771 / تاریخ انتشار : 1402/7/17 12:18
|

مرکز جامع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در کنگان راه‌اندازی می‌شود

سرپرست بهزیستی استان بوشهر گفت: مرکز جامع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به منظور رصد، پیشگیری و مداخله در شهرستان کنگان راه‌اندازی می‌شود.

بوشهری ها / رضا محمودی صبح دوشنبه در دیدار با فرماندار کنگان ضمن قدردانی از تلاش‌ها و حمایت‌های فرماندار نسبت به مجموعه بهزیستی اظهار داشت: سازمان بهزیستی به عنوان تولی گری تأمین سلامت اجتماعی عهده‌دار خدمات برای افراد جامعه پیش از تولد تا سالمندی است.

مرکز جامع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در کنگان راه‌اندازی می‌شود

وی اضافه کرد: با توجه به رشد آسیب‌های اجتماعی در منطقه، احداث مرکز جامع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی جهت رصد، پیشگیری و مداخله در شهرستان کنگان ضرورت دارد که در این راستا نیازمند مشارکت، توسط شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس جنوبی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی است.

سرپرست بهزیستی استان بوشهر توانمند سازی افراد جامعه هدف تحت پوشش را از اصلی‌ترین دغدغه سازمان عنوان کرد و بر لزوم حمایت‌های جدی از اقشار و افراد تحت پوشش و بر تقویت زیر ساخت‌های موجود تاکید کرد.

حمایت از مددجویان

فرماندار شهرستان کنگان با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته مجموعه بهزیستی شهرستان در یاری رسانی به اقشار ضعیف و توان‌خواه گفت: فرمانداری شهرستان برای تحقق اهداف سازمان بهزیستی، تأمین و بهبود وضعیت اجتماعی و اقتصادی افراد تحت حمایت از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

احمد غریبی ادامه داد: شناسایی و اولویت گذاری در ارائه خدمات به افراد محروم و ضعیف جامعه و حمایت از آنها از جمله برنامه‌های اصلی شهرستان است که با تمام توان در خدمت گذاری این عزیزان خواهیم بود.

کلیدواژه

بهزیستی استان بوشهر

مرکز جامع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

کنگان

بوشهر

احمد غریبی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی