سیاست / شناسه خبر: 160774 / تاریخ انتشار : 1402/7/17 12:36
|

اعضای هیات اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیلم انتخاب شدند

اعضای هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان دیلم در نشستی روز دوشنبه انتخاب شدند.

بوشهری ها /فرماندار دیلم در نشست معتمدان هیات اجرایی انتخابات اظهار کرد: اعضای هیات اجرایی تا پایان انتخابات وظیفه بررسی صلاحیت داوطلبان، صحت برگزاری،تعیین شعب اخذ رای و اعضای شعب اخذ رای و صدور اعتبارنامه نماینده منتخب را برعهده دارند.

اعضای هیات  اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیلم انتخاب شدند

محمد اسدی بر فصل الخطاب قرار دادن قانون و رعایت اصل بی طرفی و جانب داری تاکید کرد و گفت: همه عوامل انتخابات باید تلاش کنند در رقابت،سلامت و امنیت کامل زمینه مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات فراهم شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان دیلم افزود : صیانت از حقوق کاندیداها و آرای مردم یکی دیگر از وظایفی است که اعضای هیات اجرایی باید خود را ملزم به آن بدانند و برای تحقق آن تلاش کنند.

وی بیان کرد: در اجرای ماده ۳۹ قانون انتخابات و از بین ۳۰ نفر معتمد محلی، محمود شوشتری، داوود هندیجانی، یوسف ترک زاده، محسن دیلمی، ابراهیم دریایی، حجت الاسلام حیدریوسفی نژاد، رضا معتمدی و محمود ذاکری به عنوان هشت عضو اصلی و محمد پاژخ زاده، سیدسلیمان میرجهانمردی، محمدرضا دشتی، حسین اژدری و سیدحسن حسینی به عنوان پنج عضو علی‌البدل هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخاب شدند.

در پایان این نشست از عباسعلی فتاح و عبدالله ترک زاده ۲ معتمد این شهرستان که از بدو انقلاب اسلامی تاکنون در تمامی عرصه های برگزاری انتخابات حضور و همکاری داشتند، تجلیل شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

کلیدواژه

انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیلم

دوازدهمین دوره انتخابات

بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی