سیاست / شناسه خبر: 171045 / تاریخ انتشار : 1402/8/21 13:35
|

نمایشگاه کتاب در بندر دیر افتتاح شد

همزمان با بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاهی از تازه‌های انتشاراتی روز یکشنبه با حضور علاقه مندان به آثار مکتوب در بندر دیر گشایش یافت.

بوشهری ها /رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر در این آئین گفت:در این نمایشگاه ۲هزار عنوان کتاب در قالب بیش از ۱۰ هزار جلد در معرض دید عموم قرار گرفته است.

 غلامرضا شعرانی افزود: باتوجه به نقش کتاب در آرامش روح و روان افراد، انس گرفتن خانواده ها با کتاب باعث ارتقای فرهنگ عمومی جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

وی یادآورشد: این نمایشگاه با همکاری انتشارات نگاه آشنا در بخش‌های مختلف روان شناسی، رمان، تاریخ، کودک و نوجوان و مذهبی با تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصد تا ۱۲ آذر در پارک بسیج شهر دیر دایر است.

شعرانی اظهار کرد: در ارستای استقبال و فرصت سازی برای علاقه مندان به خرید کتاب به زودی بن خرید کتاب با تخفیف در سطح شهر به ویژه در مدارس بین دانش آموزان توزیع می‌شود.

وی گفت: رونمایی از کتاب ۲ نفر از نویسندگان شهرستان، اجرای نمایشنامه خوانی و برگزاری نشست های نقد و کتابخوانی از جمله برنامه‌های جنبی بزرگداشت هفته کتاب در شهرستان دیر است.

امام جمعه موقت دیر نیز گفت: کتاب یکی از ارزشمندترین چیزهایی است که اگر در سبد زندگی قرار گیرد نقش مهمی در سعادت افراد دارد.

حجت الاسلام سید ابراهیم سعیدی با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت مطالعه و کتابخوانی در جامعه افزود: از ظرفیت نمازجمعه و شورای فرهنگ عمومی، آموزش و پرورش و سایر ادارات و نهادها برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه استفاده شود.

وی یادآورشد: برای حضور مردم و نوجوانان و جوانان در این نمایشگاه کتاب، اطلاع رسانی لازم در مدارس و مساجد انجام شود.

کلیدواژه

بندر دیر

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

حجت الاسلام سید ابراهیم سعیدی

نمایشگاه کتاب

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی