سیاست / شناسه خبر: 171214 / تاریخ انتشار : 1402/10/2 10:09
|

طرح راهداری زمستانه بوشهر آغاز شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از آغاز طرح زمستانه راهداری این استان به منظور ارائه خدمات به کاربران جاده ای خبر داد.

بوشهری ها /عبدالکریم اخترشناس روز شنبه در آیین رژه خودرویی ماشین آلات راهداری راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی اظهار کرد: راهداران این اداره کل برای خدمت به مسافران و کاربران جاده ای در محورهای مواصلاتی و شریانی آمادگی کامل دارند.

 

وی افزود: ۱۹۸ دستگاه ماشین آلات راهداری سنگین و نیمه سنگین و ۲۰ تیم در قالب ۳۰۰ راهدار طی ایام اجرای طرح زمستانی در محورهای استان خدمات رسانی می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با اشاره به آماده سازی ماشین آلات راهداری قبل از شروع فصل سرما تصریح کرد: گشت های راهداری در محورهای اصلی، فرعی و روستایی حضور خواهند داشت و برای جلوگیری از انسداد جاده ها در مناطق کوهستانی، حضور راهداران پر رنگ و برجسته تر است.

اخترشناس بیان کرد: ۱۶ راهدارخانه نیز در محورهای مواصلاتی استان برای اجرای طرح زمستانی آماده سازی شده است.

وی با اشاره به اینکه راه‌های مواصلاتی استان به عنوان سرمایه ملی با همت راهداران بی ادعا نگهداری می شود، گفت: راهداری را باید جزو مشاغل دشوار و طاقت‌ فرسا توصیف کرد که با همت بلندشان و همراهی سایر دستگاه‌های همکار نظیر پلیس راه، زمینه تردد ایمن برای کاربران جاده ای فراهم می کنند.

کلیدواژه

عبدالکریم اخترشناس

راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر

راهداری استان بوشهر

زمستان

بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی