سیاست / شناسه خبر: 171217 / تاریخ انتشار : 1402/10/2 11:51
|

تخصیص اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی صنایع پتروشیمی به طرح‌های ورزشی بوشهر

استاندار بوشهر از تخصیص اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی صنایع پتروشیمی به طرح‌های ورزشی بوشهر خبر داد.

بوشهری ها /احمد محمدی‌زاده در نشست با رئیس فدراسیون جودو با تقدیر از مسئولان جودوی کشور در انتخاب بوشهر برای برگزاری مسابقات جودو قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی، بیان کرد: همه امکانات و زیرساخت‌ها برای برگزاری این رقابت‌ها فراهم شده و برای تحقق مطالبات و درخواست‌های مورد نظر همکاری لازم در بخش‌های مختلف انجام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه فرهنگ اسلامی و دفاع مقدس به‌عنوان گفتمان در همه جهان منتشر و ترویج شده است، افزود: ایثارگران و شهدا که جان خود را در دفاع از حق و حقیقت و اسلام نثار کرده‌اند اکنون این عزیزان الگو همه آزادی‌خواهان در جهان شده‌اند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه جبهه مقاومت فلسطین در مقابله با ظالمان و رژیم اشغالگر قدس از رزمندگان و شهدای ایران اسلامی الگو گرفته‌اند، اظهار کرد: این تفکر انقلابی در همه جهان متبلور است و پس از سال‌ها اکنون جهان به تفکر ایثار و شهادت انقلاب اسلامی دست یافته‌اند که کاری بزرگ و مهم محسوب می‌شود.

وی قتل عام بی‌رحمانه و وحشیانه مردم بی‌دفاع فلسطین در غزه به‌دست اشغال‌گران صهیونیست را محکوم و اضافه کرد: حمله به بیمارستان، مراکز درمانی، مدارس و منازل در هیچ جنگی بر اساس قوانین جهانی پذیرفتنی نیست، ولی رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا این جنایات را ادامه می‌دهد و بدون شک این رژیم جنایتکار که رو به افول است نابود می‌شود.

محمدی‌زاده توجه به زیرساخت‌های ورزشی در نقاط مختلف استان بوشهر را مورد تأکید قرار داد و افزود: در این راستا به طرح‌های ورزشی توجه ویژه می‌شود و کمک به هیئت‌های ورزشی و حمایت از آن‌ها در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

وی از تخصیص اعتبارات لازم از منابع مختلف به ویژه مسئولیت‌های اجتماعی صنایع پتروشیمی به برنامه و طرح‌های ورزشی استان بوشهر خبر داد و گفت: تقویت حوزه جودو استان بوشهر مورد توجه ویژه قرار دارد.

کلیدواژه

استانداری بوشهر

احمد محمدی زاده

صنایع پتروشیمی

ورزش

فلسطین

غزه

رژیم صهیونستی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی