سیاست / شناسه خبر: 171220 / تاریخ انتشار : 1402/10/2 12:45
|

پیش‌بینی بارش باران در استان بوشهر

هواشناسی بوشهر از فعالیت سامانه بارشی در استان و وقوع بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای خبر داد.

بوشهری ها /کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعت‌هایی از وقت امروز تا اوایل وقت فردا با فعالیت سامانه بارشی در استان، در برخی نقاط بیشتر نواحی شمالی و مرکزی استان، وقوع بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

 

محمدضا انصاری افزود: در این مدت سواحل استان نیز مواج و متلاطم خواهد بود؛ همچنین پیش‌بینی می‌شود از اواخر وقت دوشنبه تا پایان هفته با وزش باد‌های شمالی دریا مواج و متلاطم خواهد بود.

وی جهت وزش باد را تا فردا بیشتر جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و امروز تا اوایل وقت فردا در برخی ساعت‌ها ۱۲ تا ۴۲ گاهی تا بیش از ۴۸ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی کرد.

کارشناس هواشناسی بوشهر اضافه کرد: ارتفاع موج دریا هم در این مدت ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر و از فردا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

به گفته وی فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ۰۰:۱۸ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۵:۴۰، جزر دوم ساعت ۱۰:۰۰ و مد دوم ساعت ۱۷:۲۰ دقیقه است.

کلیدواژه

اداره کل هواشناسی استان بوشهر

سازمان هواشناسی

بوشهری ها

خلیج فارس

فصل بارنندگی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی