سیاست / شناسه خبر: 171224 / تاریخ انتشار : 1402/10/3 10:30
|

تلاش های بخشدار مرکزی دشتستان نتیجه داد؛ عملیات تعریض مسیر ورودی روستای سرکره آغاز می شود

بوشهری ها /با پیگیری های پی در پی بخشدار مرکزی دشتستان در ارتباط با رفع موانع تعریض مسیر ورودی روستای سرکره مطالبه مردم روستای سرکره محقق شد.

بوشهری ها /با پیگیری های پی در پی بخشدار مرکزی دشتستان در ارتباط با رفع موانع تعریض مسیر ورودی روستای سرکره مطالبه مردم روستای سرکره محقق شد.

به گزارش بوشهری ها، بخشدار مرکزی دشتستان در این خصوص گفت: پس از پنج ماه پیگیری، ساختمان مخابرات روستای سرکره که در مسیر تعریض ورودی روستا قرار داشت، تخریب شد.
 هادی عدالت ضمن بازدید از روند تعریض مسیر ورودی روستای سرکره با بیان اینکه ساختمان مخابرات از مرداد ماه سال جاری مشکلآغاز عملیات اجرایی پروژه تعریض مسیر ورودی این روستا بود، عنوان کرد: این ساختمان  به دلیل قرار گرفتندر مسیر ورودی روستا سالهاست که مانع انجام تعریض مسیر ورودی این روستا می شد.
 
---
عدالت تعریض میر ورودی را یکی از مطالبات اهالی روستا اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه پیگری  مطالبات مردم را در دستور کار خود قرار داده ایم، رایزنی های لازم در این خصوص انجام شد و امروز شاهد رفع مشکل تعریض مسیر این روستا هستیم.
 
عدالت با اشاره به تلاش های بی نتجیه اهالی روستا در خصوص رفع این مشکل افزود: در نشستی که با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در تهران داشتم،  ضمن توضیح موقعیت روستا و تشریح مطالبه به حق مردم نجیب روستای سرکره، موفق شدم رضایت مدیرعامل املاک شرکت مخابرات ایران و هیئت مدیره آن شرکت را با فروش ملک مذکور به دهیاری روستا کسب کنم.
وی در ادامه گفت: پس از پنج ماه پیگیری، امروز شاهد تخریب ساختمان مخابرات روستای سرکره و حل مشکل تعریض مسیر ورودی روستا هستیم.
 
---
 

کلیدواژه

دشتستان

سرکره

روستای سرکره

هادی عدالت

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی