سیاست / شناسه خبر: 171226 / تاریخ انتشار : 1402/10/4 19:31
|

بخشدار آب‌پخش؛ خط قرمز دولت کارآمدی، پاک‌دستی و مردم‌داری مدیران است

بوشهری ها / اولین جلسه شورای اداری بخش آب‌پخش به ریاست بخشدار جدید مصطفی سلیمی مفرد یکشنبه سه دی ماه برگزار شد.

بوشهری ها / اولین جلسه شورای اداری بخش آب‌پخش به ریاست بخشدار جدید مصطفی سلیمی مفرد یکشنبه سه دی ماه  برگزار شد.

بخشدار آب پخش گفت: خط قرمز دولت کارآمدی، پاک‌دستی و مردمی بودن مدیران است و من با هر مدیری که این سه خصیصه را داشته باشد کمال همکاری را خواهم داشت. مدیری که جهادی نباشد، توفیق خدمت به مردم را از خود سلب خواهند کرد.
 
مصطفی سلیمی 3 دی ماه در جلسه شورای اداری این بخش اظهار کرد: اعلام برنامه کاری ناظر به حضور میدانی مدیران است و نباید از مدیری انتظار داشت در بدو ورود خود برنامه‌ای دقیق و مدون ارائه کند.
 
سلیمی مفرد با اشاره به نحوه برنامه‌نویسی دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد: بخش زیادی از برنامه دستگاه‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید ناظر به حضور میدانی و شناخت دقیق و جزیی مشکلات باشد. با بررسی مشکلات، اولویت‌بندی کردن آن‌ها و در نظر گرفتن منابع و امکانات موجود است که می‌توان برنامه‌ای اجرایی و منطبق بر واقعیت ارائه داد.
وی افزود: اگر من امروز یک لیست بلندبالا از مشکلات بخش را برای شما مسئولین آب‌پخش به عنوان برنامه کاری خودم قرائت کردم، مطمئن باشید که این یک رونویسی است و نسبتی با واقعیت‌ها، معضلات و کمبودهای بخش آب‌پخش ندارد.
 
وی با اعلام اینکه بخش آب‌پخش نیز مانند سایر نقاط شهرستان دشتستان در حوزه‌های مختلف دارای مشکلاتی است، ادامه داد:  اما شناخت دقیق مشکلات و اولویت‌بندی کردن آن که وظیفه اساسی هر مدیری است، با مطالعه دقیق و گذر زمان حاصل می‌شود.
 
بخشدار آب پخش با اشاره به دو مناسبت مهم و حیاتی یادواره شهدای انتظامی بخش و دهه فجر ، افزود: از مدیران ادارات انتظار می‌رود تمامی منابع و امکانات خود را در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم پای کار بیاورند. یادواره شهدا و دهه فجر و مسئله ملی هستند و متعلق به یک دستگاه خاص نیستند، بنابراین تمامی نهادها موظف هستند اهتمام ویژه نسبت به برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسمات داشته باشند.
 
بر اساس این گزارش، در این جلسه حمزه امین‌نژاد بخشدار سابق تودیع و مصطفی سلیمی مفرد به عنوان بخشدار جدید معارفه شد. مسئولین این بخش نیز با اهدای لوح سپاس و هدایایی از امین‌نژاد بخشدار موفق و مردمی سابق این بخش تقدیر و تشکر کردند.
 
 
 
 

کلیدواژه

شورای اداری

بخش آبپخش

مصطفی سلیمی

بخشدار

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی