سیاست / شناسه خبر: 171231 / تاریخ انتشار : 1402/10/9 14:09
|

خط مستقیم پروازی بین امارات و بوشهر راه‌اندازی شد

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر از راه‌اندازی خط مستقیم پروازی بین امارات و بوشهر خبر داد و گفت: در صورت استقبال و پایداری این پرواز قطعاً مقاصد جدید خطوط پروازی خارجی در دستور کار استان بوشهر قرار می‌گیرد

بوشهری ها /خورشید گزدرازی در گفت‌وگو  با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر اظهار داشت: این استان با ظرفیت‌های مهم و متعدد از توانمندی بالایی در عرصه اقتصاد کشور و تولید ناخالص ملی دارد.

 

وی تولید محصولات کشاورزی از جمله خرما، گوجه‌فرنگی، آبزیان و محصولات معدنی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: استان بوشهر با داشتن طولانی‌ترین ساحل با خلیج‌فارس ظرفیت مهمی برای رونق تجارت دریایی و گردشگری فراهم کرده است.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر توسعه‌ خطوط پروازی خارجی از فرودگاه بوشهر را برای استان یک فرصت مهم در عرصه توسعه اقتصاد دانست و بیان کرد: یکی از مطالبات فعالان اقتصادی و فعالین حوزه گردشگری و توریسم برقراری پروازهای خارجی بود که این امر مکرراً توسط اتاق بازرگانی بوشهر پیگیری شده است.

گزدرازی افزود: خوشبختانه با رایزنی که صورت گرفت و حمایت مدیریت ارشد استان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، دستگاه‌های مرتبط و حمایت یکی از اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، پرواز بوشهر دبی توسط هواپیمایی قشم در روزهای سه‌شنبه و جمعه از فرودگاه بوشهر برقرار شده است. برقراری پروازهای خارجی از طریق فرودگاه بوشهر سبب توسعه اقتصادی و رونق گردشگری و توریسم در راستای یک مسئولیت اجتماعی می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر گفت: با توجه به پیشینه تجارت و بازرگانی استان و صنایع نفت و گاز مستقر در استان ، از شمالی‌ترین تا جنوبی‌ترین مناطق استان مراودات زیادی با کشور امارات وجود دارد و این پرواز ظرفیت بسیار خوبی برای  هم استانی‌ها و شرکت‌های نفت و گاز مستقر در عسلویه محسوب می‌شود. در صورت استقبال و پایداری این پرواز قطعاً مقاصد جدید خارجی در برقراری خطوط پروازی در دستور کار قرار می‌گیرد.

کلیدواژه

خط پروازبوشهر_امارات

اتاق بازرگانی بوشهر

خورشیدگزدرازی

نیروگاه خورشیدی استان بوشهر

امارات

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی