سیاست / شناسه خبر: 171323 / تاریخ انتشار : 1402/12/3 11:55
|
شهره سغیدی محقق و کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در گفت و گو با «بوشهری ها » بیان کرد:

سنگ اندازی برخی از مسئولان استان در مسیر پیشرفت جوانان

جذب نخبگان و ایجاد کار همواره از دغدغه های مدیران مناطقی است که به اهمیت سرمایه های انسانی واقف و برای این سرمایه ها ارزش قائل هستند اما متاسفانه توجه

بوشهری ها / جذب نخبگان و ایجاد کار همواره از دغدغه های مدیران مناطقی است که به اهمیت سرمایه های انسانی واقف و برای این سرمایه ها ارزش قائل هستند اما متاسفانه توجه سرمایه انسانی هنوز در استان بوشهر، آنگونه که باید، معنا و مفهومی ندارد و موجب فرار این سرمایه ها از استان می شود. این مطلب را «شهره سعیدی» که خود زخم خورده بی توجهی مسئولان استانی است، می گوید. او که ۳ مقاله در مورد متدهای بین رشته ای در ژورنال های انگلستان لهستان و بین المللی رویان ارائه داده و  کتاب تخصصی بیوشیمی بالینی را ترجمه کرده است و  ۵ سال سابقه کار پژوهشی در مرکز تحقیقات بیولوژی و پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را دارد، به گفته خودش تلاش هایش برای انجام کار تحقیقاتی در عسلویه به نتیجه نرسیده و خسته از پیگیری های بدون نتیجه، برای کار و پیشرفت، به منطقه آزاد قشم رفته است.

او با بیان اینکه یکی از مشکلات عسلویه خام و ارزان فروشی محصولات و تولیدات صنایع است، می گوید: به عنوان مٹال با اسید سالیسیلیک تولیدی  در عسلویه می توان کارخانه رنگ که پایه بسیاری از داروهاست راه اندازی و محصولات آرایشی و بهداشتی تولید کرد.
نایب رئیس شرکت تولید آرایشی بهداشتی و دانش بنیان با ۲۵ محصول دانش بنیان می افزاید: با استفاده از مواد اولیه کارهای بسیاری می شود در این استان انجام داد ولی متاسفانه در استان بوشهر نه تنها به جوانان و نیروهای مستعد، فرصت کار داده نمی شود بلکه با سنگ اندازی های بسیار، جلوی پیشرفت گرفته می شود.
«سعیدی» که ۵ ثبت اختراع در زمینه های بین رشته ای در تولید مواد کارآمد بیولوژیکی، ۳ طرح فعال در پارک زیست فناوری قشم زیر نظر واحد فناوری نهاد ریاست جمهوری و ۳ طرح تحقیقاتی همراه با ارائه مقاله در زمینه ناباروری دارد، می افزاید: جوانان بسیار مستعدی را در این استان دیده است که به دلیل حمایت نشدن راه به جایی نبرده اند.





کلیدواژه

شهره سعیدی

انتخابات

دیر، شهرهای جم، عسلویه، کنگان و خورموج

جم

دیر،جم ، کنگان

عسلویه

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی