سیاست / شناسه خبر: 171355 / تاریخ انتشار : 1402/12/19 13:50
|

تیم مدرسه فوتبال ایرانیان سرفراز بوشهر قهرمان فستیوال زیر رده سنی 11 سال شهر بوشهر شد.

بوشهری ها /با همکاری هیات فوتبال شهرستان بوشهر و کمیته استعدادیابی و جوانان، طی دو هفته در اسفند ماه سال جاری ۱۴۰۲ لغایت روز پنج شنبه هفدهم اسفند، فستیوال مدارس فوتبال رده سنی زیر ۱۱ سال شهر بوشهر برگزار و به پایان رسید.
این فستیوال با شرکت ۸ تیم مدرسه فوتبال شهر بوشهر و در دو گروه ۴ تیمی برگزار، که پس از رقابت های دیدنی و جذاب و تماشاگر پسند تیم های شرکت کننده، دو تیم خوب ایرانیان سرافراز بوشهر و طوفان جزیره شیف به فینال فستیوال زیر ۱۱ سال راه یافتند.
در روز فینال، هر دو تیم به مصاف رفتند که پس از سی دقیقه تلاش دو تیم، نتیجه بازی بدون گل و صفر بر صفر تمام شد و کار به زدن ضربات پنالتی کشیده شد و همچنین تعیین قهرمان، که تیم خوب ایرانیان با شایستگی تمام توانست با غلبه بر تیم خوب و جویای نام، طوفان جزیره شیف به مقام قهرمانی فستیوال مدارس فوتبال زیر رده سنی ۱۱ سال شهر بوشهر دست پیدا کند و جام قهرمانی را در زمین چمن مصنوعی و ۵ نفره شهید باهنر بوشهر بالای سر ببرد.
در پایان فستیوال توسط عباس کمالی رییس هیات فوتبال شهرستان و کمیته استعدادیابی و جوانان شهرستان بوشهر، جام قهرمانی همراه با مدال به تیم قهرمان اهدا شد و همچنین با لوح تقدیر از تیم دوم تجلیل بعمل آمد.
مسوول برگزاری فستیوال، عباس قائم پناه رییس کمیته استعدادیابی و جوانان شهرستان بوشهر بهمراه حمید چه تلی عهده دار این مسابقات بودند.

 

کلیدواژه

بوشهر

فستیوال مدارس فوتبال رده سنی زیر ۱۱ سال

عباس قائم پناه

کمیته استعدادیابی و جوانان شهرستان بوشهر

قهرمانی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی