گناوه / شناسه خبر: 97162 / تاریخ انتشار : 1401/3/17 13:39
|

رعایت قانون و تعامل دو محور اصلی اجرای پروژه‌ها در گناوه باشد

بوشهریها| فرماندار گناوه گفت: اجرای پروژه‌ها و طرح‌ها باید بر دو محور رعایت قانون و تعامل سازنده بین دستگاه‌ها و ادارات باشد و باید بر اساس این دو محور اصلی کارها را پیش برد

بوشهری ها /

رعایت قانون و تعامل دو محور اصلی اجرای پروژه‌ها در گناوه باشد

 

محمد تقی صفری صبح سه شنبه در نشست تعاملات و تفاهم شهرداری و آبفا شهرستان گناوه با تقدیر از تلاش‌های در رفع مشکلات اظهار داشت: همه مسئولان باید پیگیر مشکلات مردم و تلاش در جهت رفع آنها باشند و تنها در این صورت است که مسئولیت‌ها معنا و مفهوم خود را می‌یابد.

وی یادآور شد: امروز ما باید با نگاه برداشتن قدمی مثبت در جهت رفع مشکلات و خدمت رسانی به مردم به مسئولیت خود نگاه کنیم و هر چه در این زمینه تلاش شود بازهم کم است.

فرماندار گناوه با اشاره به اینکه فعالیت‌های خوبی در سطح شهرستان برای رفع مشکلات در حال انجام است افزود: پروژه‌های ملی در سطح شهرستان باید برابر مر قانون اجرا شوند و تحت هیچ شرایطی نباید تعطیل شوند و همه ادارات و دستگاه‌های باید این امر را مد نظر قرار دهند.

وی گفت: اجرای پروژه‌ها و طرح‌ها باید بر دو محور قانون و تعامل سازنده بین دستگاه‌ها و ادارات باشد و باید بر اساس قانون و با تعامل و کمک و همکاری متقابل بین دستگاه‌ها کارها را پیش برد.

وی بیان کرد: کار شهرداری، کاری پرتراکم، پرمشقت و زحمت و آب نیز از ضروریات و بسیار مهم است لذا تعامل و همکاری بین دو دستگاه بسیار مهم و ضروری است.

رعایت قانون و تعامل دو محور اصلی اجرای پروژه‌ها در گناوه باشد

وی گفت: با توجه به کمبود آب و لزوم مدیریت مصرف بهینه با تعامل بیشتر بین دستگاه‌ها بخصوص بین شهرداری و آبفا و کارشناسی میدانی باید از هدر رفت آب جلوگیری شود.

صفری گفت: گزارش دقیقی از آبرسانی در شهر گناوه با کار کارشناسی مجرب انجام شود و گزارش آن تهیه به فرمانداری ارائه شود.

فرماندار گناوه تاکید کرد: شهرداری موظف است تا پایان سال آب مصرفی فضای سبز را از آب شرب تفکیک کند و با تدبیر لازم منبع تأمین آب فضای سبز را مشخص کند.

وی ادامه داد: کارشناسان ادارات شهرداری، نماینده فرماندار، محیط زیست آب‌های سطحی را بررسی و تعریف مشخص و معینی از اینگونه آب‌ها ارائه دهند تا بتوان برای مدیریت اینگونه آب‌ها چاره اندیشی و برنامه ریزی کرد.

وی ادامه داد: رفع مشکلات آب ساحل گناوه و تأمین آب در این نقطه از شهر با توجه به گردشگر پذیر بودن شهر و حضور مسافران بخصوص در تعطیلات ضروری است لذا با بهره گیری از کارشناسان مجرب و کار کارشناسی و دقیق تأمین آب در این نقطه شهر بررسی و برای رفع آن برنامه ریزی شود.

وی گفت: مشکل دفع آب‌های سطحی با حضور کارشناسان بررسی دقیق شود و در اجرای و تکمیل فاضلاب شهری، رفع مشکلات فاضلاب ساحل گناوه مدنظر باشد.

کلیدواژه

فرماندار گناوه

رعایت قانون

پروژه‌ها و طرح‌

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی