سیاست / شناسه خبر: 97594 / تاریخ انتشار : 1401/4/6 12:57
|

نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در برازجان افتتاح شد+ جزییات خبر و تصاویر

بوشهری ها /اسماء بوستانی: دبیر برگزاری نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد گفت: این نمایشگاه با رویکرد پیشگیری از اعتیاد و با هدف آموزش و افزایش آگاهی خانواده‌ها و افراد در مورد اعتیاد و دخانیات با کمک مشاور ا

بوشهری ها /اسماء بوستانی: دبیر برگزاری نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد گفت: این نمایشگاه با رویکرد پیشگیری از اعتیاد و با هدف آموزش و افزایش آگاهی خانواده‌ها و افراد در مورد اعتیاد و دخانیات با کمک مشاور امور بانوان فرمانداری سرکار خانم ستاره دهداری  برگزار شده است.

آرش عطافر 5 تیرماه در آیین افتتاح نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد  یکی دیگر از اهداف نمایشگاه را معرفی اثرات منفی و مخرب موادمخدر و آشنایی بیشتر مردم با پیامد‌های این معضل عنوان کرد و افزود: در این نمایشگاه روزانه غرفه کتاب، عفاف و حجاب، مهدویت، غرفه مواد مخدر، غرفه مراکز ترک اعتیاد،غرفه مشاوره  فعال است و به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می دهند.



عطافر ضمن تشکر از غرفه داران نمایشگاه از جمله خانم وفادار، معیری،  نیکچه و یزدان خواه بیان کرد: این افرادهمکاری های لازم در برپایی نمایشگاه را انجام داده اند. پایگاه بسیج خواهران نورالزهرا نیز در این نمایشگاه همکاری داشته است.
گفتتنی است این نمایشگاه به همت موسسه درخشان مهرآیین بهار نو و مرکزخدمات بهزیستی + زندگی 4744  و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان، سپاه و مرکز بهداشت  یکشنبه 5 خردادماه افتتاح شد و تا چهارشنبه 8 خردادماه برقرار است.

بر اساس این گزارش، فرمانداردشتستان، فرمانده سپاه جواد الائمه، رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان به همراه جمع دیگری از مسئولان شهرستان در آئین افتتاح این نمایشگاه شرکت کردند.

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد

ارش عطافر

هفته مواد مخدر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی